Ändringar i bloggen

Detta är hittills endast varit en blogg om mitt allra personligaste och det kommer det att fortfarande vara men jag ska försöka lägga upp flera inlägg oftare och kommer därför lägga in lite fler kategorier i bloggen.
Sånt jag kommer skriva om bortsett från min sjukdom och vardagen med den och missbruksdelen så blir det lite andra vardagliga saker.
Blir en del om hunden och hans utveckling, olika träningsövningar vi gör osv.
Det kommer bli en del om sorgen och hela processen.
Mer om önskningar och drömmar, tankar för framtiden som jag ska uppfylla.
En del om mina vistelser i stugan och små förändringar jag tänker göra där, jag vet mammas planer inför vardagsrummet i stugan så mitt slutmål är att få det att se ut så som hon tänkte göra det.
Ja det blir lite gott och blandat och fler bilder. 
Och jag kan säga att mode inte kommer att bli något jag skriver om. Det är inte min grej så det får folk som är mest intresserad av det läsa någon helt annanstans även om jag skriver om mina inköp då och då. Men det är mest inredning och liknande.

Bara en lite uppdatering här så i natten när man inte kan sova.

Puss å kräm

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!
Jag går i trean på gymnasiet och skriver just nu på mitt gymnasiearbete som handlar om psykiatrin utifrån patienternas egna upplevelser. Jag undrar om jag skulle kunna få använda citat från din blogg i mitt arbete? Det skulle vara till mycket stor hjälp! Du är självklart helt anonym. Du kan maila ditt svar till mig på: [email protected]. Tack på förhand!

Sara.

Svar: Självklart! :)
Alex

2015-02-24 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0