Domedagen

Detta är ingen vanlig torsdag, det är en dum torsdag.
Få gånger har jag känt mig så ambivalent, vilse och förlorad.
Saker blir gjorda men det är ändå inte helt bra.
Jag sitter som på nålar och vill helst bara krypa ur mitt eget skinn.
Samtidigt är jag någonstans väldigt lugn  och försöker acceptera livets gång.
Så trött!

Det är fruktansvärt slitsamt när livet går emot en gång på gång.
Min önskan berättade jag för någon och jag har hört att det inte slår in då.
Jag fick känna på det en stund i alla fall.

Så vart tar vi oss nu då? Framåt antar jag.
Bättre lycka nästa gång!
Ingen som vill köpa en enkel biljett nånstans varmt och turistfritt åt mig?

Jag tror de senaste två dagarna som varit bra va ett andrum för att orka må apa igen.

Skönt att man ska till Borås idag i alla fall så jag får gnälla av mig där.

Ska hem snart en stund i mellan och krypa ner med Nicke ett litet tag.
Vill vara hemma nu!
Hade behövt sova men det har jag ju inte tid för.

Skriver kanske ett inlägg senare när det är kvällen.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland är livet orättvist och vissa har mer otur än andra, men oftast är man starkare än vad man tror.
Hoppas du har en bra helg.
Kram

Svar: Tyvärr, men det har vart för mycket nu. Kram
Alex

2013-11-02 @ 21:17:10
URL: http://www.mariamalmgren.se
Postat av: Maria

Ja ibland blir det för mycket. Hoppas du tar dig upp. Kram

Svar: Ja efter många om och men gör jag antagligen det i slutändan. Kram kram
Alex

2013-11-03 @ 10:49:54
URL: http://www.mariamalmgren.se
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Livet är orättvist. Hoppas att du mår bättre snart och kan resa på dig.

kram

2013-11-08 @ 07:09:37
URL: http://piiket.blogg.se
Postat av: Pega

Vad glad jag vart o hitta dig igen.läste din blogg för ett par åt sen och så hitta jag dig igen,hur går det för dig? Stor kram

Svar: Det går upp och ner men ändå rätt bra. Hur är det själv? Jag kommer faktiskt ihåg dig! Kul att du hittat mig återigen. :-)
Alex

2013-11-19 @ 13:24:29
URL: http://www.pegelin.devote.se
Postat av: Pega

Oh va kul att du kom ihåg mig.
Det har varit åt helvete,suttit inne och varit på lvm så nu e jag hemma o kämpar på,men tufft som fan vissa dagar..:(

Skulle vara kul o snacka med dig,nån som förstår o så:= kram på dg

Svar: Ja det låter som en jävla resa! Och ingen rolig sådan. Nej vi är två om att ha haft det skit i alla fall. Jag har ju kommit en vit på vägen men det blir heller aldrig lättare. Ett heltidsjobb att leva ibland.
Jag är med på att snacka när som helst, låter kalasbra! Kram på dig :D
Alex

2013-11-20 @ 12:27:55
URL: http://www.pegelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0