Gott nytt år och tillbakablickar.

Jaha, då va det återigen dags att ringa in ett nytt år.
Detta året har inte varit lika dåligt som 2012 va men det har ändå hänt dåliga saker som man helst av allt bara vill glömma.

Jag har börjat förstå det där talesättet - "Det är bättre att ångra saker du gjort än att ångra att du inte gjort dom alls"... Eller nåt sånt där. Inte helt hundra på hur det sägs.

Senaste åren har jag blivit så jävla lipig på nyårsafton. Fråga mig inte varför men jag tror det är för att jag är en sån där människa som grubblar och ältar jävligt mycket.

Jag har inga nyårslöften för jag håller dom aldrig ändå.
Hoppas bara på ett bättre år än det före.

Önskar er alla ett gott nytt år och god fortsättning!



Kommentarer
Postat av: Amanda CL

jag tyckte tyvärr inte om nyår iår, bara påmindes om jobbiga mig o så. sov istället över tolvslaget :P

Svar: Det kan vara så ibland. Ursäkta sent svar. :P
Alex

2014-01-02 @ 17:31:36
URL: http://amandacarlberg.se/
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Jag hoppas också på ett bättre 2014. Och vi får bara hoppas på att det blir så. Kram

2014-01-05 @ 05:53:38
URL: http://piiket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0