Snö & Kyla.

Sitter hemma i soffan under ett täcke och dricker varm choklad.
Jag är så fruktansvärt trött och seg i skallen efter att sömnen varit så jävla obalanserat och för att strö lite till salt i såren så fryser jag halvt ihjäl.
Kommer inte gå en cm utanför dörren mer idag, räckte att jag följde med min Nicke till tåget och sedan hem igen och nu tänker jag inte gå ut mer om jag absolut inte måste, vid brand till exempel. Ska posta ett brev dock kom jag på så jag är illa tvungen att gå ut.
Skulle ju vara i Borås idag men jag känner mig inte helt hundra i huvudet och så är jag så fruktansvärt trött så jag är hemma idag och åker till beroendeenheten på fredag istället då jag fått ny tid.
Ska tanka ner Weeds eller Dexter och titta på ifrån början
Har sett nästa alla weeds säsonger men den sista har jag inte sett någonting av, Dexter har jag bara sett hela första säsongen och sedan bara en massa strö avsnitt.
Gillar båda serier så det kanske är lika bra att ta hem båda två och så kan jag byta lite om jag skulle tröttna efter en stund.

Det är så sjukt vilken jävla skillnad det blir i tankesätt när jag inte har Nicklas i närheten. Tankarna börjar genast snurra runt i huvudet och tomhetskänslan kommer tillbaka och hjärtat slår som det brukar göra när jag är orolig.
Inte så att jag har blivit deppig utan mer att den ångest som har varit näst intill bortblåst sen Nicke kom är nu tillbaks för att göra mig sällskap igen.
Gud va jag önskar att det fanns ett vaccin mot ångest!
 
Jag märker dock att det inte hjälper ett skit att skriva idag så jag tänker lägga ner detta för nu.
Skriver när jag har något bättre att komma med och när inte huvudet tar upp all koncentration.
 
Ha en fortsatt trevlig dag!
 
(Svar på kommentar till Nickepicke; Hör av dig på fb eller något istället! Härja kommer aldrig att hända.)
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej,
hittade till din blogg via bipolarna! Du är stark! :)
Känner igen mig i det du skriver med ångesten som kryper fram så fort man är ensam ..



Svar: Tack så mycket! Jag försöker vara stark men många gånger går det inte heller. Ångesten är värst. Kul att du hittade hit! :)
Alex

2012-12-13 @ 17:17:50
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0