Karaktär!


Jag är en person med väldigt stark vilja, jag har mål och delmål, jag är någon överhuvudtaget som lever i ett liv där man har en av huvudrollerna. Precis som alla har i sina egna liv.
Jag har haft en känsla de senaste dagarna, vilka enbart har varit bra.
Lite irriterad har man ju varit till och från på småsaker, men ingenting man hänger upp sig på.

Jag tror på att sommaren kommer nu också, det kanske är det jag har haft en känning av i kroppen.
Har tänkt väldigt mycket på vad som ska hända nu i sommar också, lite små resor, umgås med familj och släkt, vara med vänner. Bada ska jag göra mycket, 1:a Juni va då jag tog mitt prämiärdag förra året så nu tänker jag faktiskt göra det till en liten tradition som bara jag har, min alldeles egen.
Kanske får man med någon annan också, eller?
Ska också se vad det blir för utlandsresa i år. Det spelar ingen roll när det blir så länge det blir under 2011. Mamma och pappa pratar om USA, och det verkar ju som att det lutar mest åt det hållet.
Hälsingland ska vi ju i alla fall åka till, det är ju ett som är säkert.
Mamma sitter och letar efter stugor och små hus där vi får plats med 10 personer i alla fall.
Helst hoppas jag på bara 9, men tyvärr så blir det säkert 10..
Ska även ta tag i att få tummen ur och verkligen träffa de personer som man har sagt att man ska träffa och börja umgås lite smått igen.
Man kan aldrig ha för lite vänner men det är ju så att man måste ha bra sådana också.
Jag vill slippa allt överdrivet skitsnack som många verkar ha intresse för, utan bara umgås och bry sig om allt viktigt istället. Det finns ju en del sådant faktiskt.

Men nu ska jag hoppa i säng.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0