Jävla idioter..


Man har vänner men dom gör ofta saker som dom säkert själva inte är helt medvetna om att dom gör.
Men om man tänker om en extra gång så kommer man faktiskt på att det kan vara en känslig sak man gör.
Mina vänner har en jävla förmåga att göra sådana saker och det blir jag galen på.
Hoppas bara att dem kommer på det i tid innan skadan verkligen sker.
Jag håller mig borta ifrån det som jag vet att dem hade blivit sura eller ledsna över och då förväntar jag mig att mina vänner ska göra det samma.
Som sagt, jag hoppas att personerna själva kan komma på vad felet är innan det är för sent.

Den här veckan ska jag ändå träffa lite folk.
Rätt skönt att göra det ibland då det blir väldigt lite av det i perioder nu.
Jag är väldigt bra på att skjuta upp möten och annat för att jag antingen har en sjukt dålig dag, för att jag är lat eller för att jag har dubbelbokat och då kan man bara välja en som man ska umgås med.
Men som sagt, det blir kul med lite omväxling.

Annars idag är det en helt okej dag.
Gick upp tidigt, hör och häpna!
Sen tog jag bussen till Borås som jag nu gör endast Tisdagar för att hämta medicinerna och för att gå på den jävla återfallspreventionen.
Gruppen va helt okej idag.
Hade sedan sällskap med 2 andra ur gruppen till bussen och när jag stod och väntade på bussen gjorde jag en mindre värd upptäckt och såg att mitt dåre till ex också skulle åka med bussen.
Kunde inte göra annat än att störa mig och va jävligt irriterad hela vägen just över att ha sett människan.
Han satt ju långt bak i bussen med en del andra människor samt en annan person som jag tycker är så jävla misslyckad också.
Jag kunde inte göra annat än att sätta hörlurarna i öronen med högsta volym och dra mig in i mitt huvud under resan hem.
Gick av nedanför Lizze för att jag tänkte att hon kanske kommit hem redan men nej.
Så jag fick röra mig hemåt.
Där hann jag inte mer än att packa ner datorn för att sedan bege mig hem till min mor.
Jag drack så jävla mycket vatten på bussen till Alingsås och sedan fram tills jag hoppade på bussen hem till mamma.
Kände hur illamåendet stod mig upp till halsen och ändå så struntade jag i det och fortsatte att hälla i mig vattnet.
Det resulterade i att jag precis när jag kom in på mammas å pappas uppfart spydde, och då menar jag verkligen spydde en hel kaskad rätt ut.
Har druckit sådana mängder vatten tidigare och då har det slutat lika illa men jag lär mig aldrig.
Jag drack och drack ju eftersom jag skulle vara säker på att jag kunde lämna ett UP på vårdcentralen då jag skulle dit på undersökning för att jag misstänker att jag har UVI.
När jag sen kom dit så skickade hon med mig ett rör hem så jag skulle ta ett prov på morgonen och sedan komma in med till Carema imorgon bitti och så ska jag även få träffa läkaren för att reda ut ett annat problem jag har och även kika på ett födelsemärke jag har som jag tror blivit större.

Nu sitter jag hemma hos mamma igen i alla fall och funderar på att lägga mig här i soffan och blunda en stund så det blir mer pluggande sen.
Mamma ska hjälpa mig med en uppgift som jag har fastnat med.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Älskar dig! <3 Du klarade ju resan med puckona galant, precis som du alltid gör :) Puss

2011-03-08 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0