Irriterad men glad!


Idag har jag varit i Borås igen på återfallsprevention.
Det va sådär idag första timman i allafall och jag va inte det minsta medveten.
Skulle lämna prov direkt när jag kom i morse som jag gör alla Tisdagar men jag råkade gå på toaletten på morgonen och då brukar det ta en stund innan jag kan gå igen.
Så jag bäljde i mig vatten innan jag åkte hemifrån mamma och sen en cola på vägen och en massa kaffe på beroendeenheten.
Jag fick i alla fall lämnat ett urinprov i pausen vilket va skönt för det stressade mig något så otroligt.
Annars så har det varit så att jag har sovit så jävla oroligt de senaste dagarna för att jag har tänkt på så otroligt mycket och det har följt med mig in i sömnen, har inte fått sova det minsta tungt och det har lett till att jag har varit helt konstig och stressad de senaste dagarna.
Mamma sa att jag betedde mig helt speedad som när jag började med tjacket när jag va 15.
Jag har som tur är lugnat ner mig efter att jag har hållt igång några timmar.
Hoppas inte jag håller på som jag gör nu för det kommer bli helt mos i huvudet på mig till slut.
Får börja meditera eller någonting för att kanske kunna få lite inre ro.
Hoppade av bussen på vägen hem i alla fall och skaffade mig lite brun utan sol.
Man får en fin "bränna" bara man ser till att fortsätta.
Spraytan kanske man skulle testa?
Någon som vet om det håller lite mer än någon dag sådär..

Jag ska snart gå hem till lägenheten och titta hur det ser ut hemma.
Vill så gärna ordna mitt sovrum och skruva på mina medar på sängen och ställa iordning allting där inne.
Köket får vara det rummet som jag har all skit i tills jag är klar med det.
Va nere i källaren i förrgår och tittade hur det såg ut och det va helt tomt.
Ska ställa in mina tomma lådor där så man blir undan med det skrotet.

Men jag ska kila nu.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0