Första dag på jobbet.


Idag satte jag igång mitt vikariat, lite slit skadar aldrig och det va faktiskt helt okej. Inga problem och man kom in i uppgifterna snabbt, man klarar lätt detta jobbet.
Lite segt att gå upp 5:20 på morgonen dock, trött som aset va jag. Sedan när jag mötte upp tjejen som skulle gå bredvid mig idag och visa mig hur allt skulle göras och vad som va vad kom fram och skulle gå in så va dörrarna låsta. Alla dörrar. Vi kom inte in någonstans och fick vänta i nästan 1 timma innan någon kom och öppnade. Men så kan det gå. Vi klarade allt på nästan 1,5 timma ändå, tack och lov att vi va 2 om man säger så. Är man själv sen hade det där emot tagit en jävla tid om man kom in så sent.
Får hoppas att det inte händer mig då, skönt att man pallar stress då.

Snart ska jag iväg till Soc.kontoret och ha möte med min Case Manager och så ska ju kanske min nya soc vara med då. Jag antar att hon kommer att vara det...suck!
Har en del att göra idag också, ska förbi vårdcentralen och kolla ifall dom har öppet imorgon och så ska jag ner till Arbetsförmedlingen och sätta upp mig på en truckkorts kurs.
Sen händer inte så mycket mer idag tror jag, mest slappa. Imorgon är det ju inget jobb i alla fall utan då ska jag bara tvätta och allt sånt innan jag ska iväg ut till Hampus föräldrar och fira midsommar.
Känns riktigt roligt, förra midsommar va ju inte så överdrivet rolig och absolut inte den som va året innan det. Hua!

Men det blir lugnt i alla fall framöver vilket är jätteskönt och jag ska bara slappa och ha det gott!

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]





GLAD MIDSOMMAR FINA DU!! Hoppas att din midsommar är underbar.

Många STORA kramar

2011-06-24 @ 22:58:12
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0