En rågad tesked.

Jag, mamma och Linus halvligger i soffan och zappar runt bland kanalerna och det verkar som att det är matprogram på varenda kanal.
Har vart i Borås idag. Sen åkte jag hem igen, handlade lite åt mamma, har kollat på film och lite annat smått och gott.
Imorgon är det tisdag. Sista dagen jag ska vara i Borås för denna veckan.
Skönt!
Sen ska jag träffa Lizze och vi ska planera våran gemensamma födelsedagsfest.
Det blir roligt. :)

Jag ska ju också titta på lägenhet imorgon. Wiiii!
Och om jag får sällskap av en viss man så sover jag i min egen lägenhet imorgon också.
Behöver det just nu, hans sällskap alltså så tro inget annat.

Vi har haft så jävla mycket dispyter och både han och jag har nog betett oss som svin på helt olika sätt emot varandra.. Eller ja, det har vi.
Och egentligen gjorde han som va något som va mycket värre än vad jag fick på mitt samvete. Och det sa jag till honom också när vi väl tog kontakt igen.
Han har bett om förlåtelse och jag tar emot den. Men det kommer aldrig att vara något annat än ett ex för mig, och det vet han.


Idag är ännu en dag då jag måste säga att jag hatar att ha den pappa jag har.
Han behöver inte säga något till mig utan han behöver bara existera med sin negativa energi som han förpestar allt i sin väg med.
Jag är trött på det och ingen jävel kan må bra på det..

Men men, detta året är som det är och det kommer att bli bra.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0