Blodsband..

I vissa fall förstår jag inte hur man kan vara så egoistisk.
Antagligen för att jag har ändrat mig ifrån det stadiet och uppskattar det jag har och tar inte saker för givet.
Att ta dom som betyder något och som kan hjälpa en någon gång i livet för helt för givet så har man ingen insikt alls.
Jag va jävligt respektlös under mina tonår och tills jag blev typ 21-22 men jag har aldrig tagit dom som varit mig nära till hjärtat för givet.

Så om du en dag kommer och ber om min hjälp så är det bara för dig att vända för du är inte den jag tycker att du borde vara.
Och inte som en vuxen människa ska vara. Vi ska vara nära, inte långt ifrån.

Jag skiter i dig nu.
Bara så du vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0