Skitdag med massa stress.

Klockan ringde klockan 9 i morse.
Vråltrött och orkade knappt ta mig upp ur sängen.
Det blev att jag ställde om klockan så den ringde vid 9:30.
Sen gick jag upp och rakt in i dushen och tro det eller ej men jag va helt klar med dusch, fick på mig kläder och smink på 25 minuter.
Det va fan inte illa.
Hade tur att det gick så fort att jag kom in till stan lite tidigare och fick kollat lite grejer innan jag mötte min case manager.
Vi skulle gå och välja golv på Alingsåshem och efter det fick vi stressat iväg till Tells där jag fick välja tapeter till sovrummet.
Sedan fick vi ta bilen och köra räser hem till mig för att hämta mina slutbetyg ifrån 9an som jag helt hade glömt att ta med mig eftersom vi skulle till skolan för att skriva in mig helt då.
Och vi fick sätta igång med en gång.
Jag fick tag på en bok idag och nu blir det plugga av.
Det ska bli jävligt kul det här med skolan igen och jag antar att det blir en del nu för mig att hinna ikapp de andra i klassen som började 10e Januari.

Idag ska jag också hinna med farmor, Zara R och Lizze. Sen också mamma under kvällen.
Jag vill egentligen bara lägga mig ner och dö en smula för jag är inte på humör.
Det känns inte som att det vill lägga sig heller.
Antagligen kommer kvälles resultat bli ett psykbryt och jag kommer verkligen lägga mig ner och dö..
Orkar inte riktigt med så mycket på en dag.
Men nu får jag försöka att tänka positivt att jag verkligen har satt igång ett nytt liv med skola och en ny lägenhet. Den kommer att bli kanonfräsch när jag även har fått upp dem tapeter som jag själv ska sätta upp i vardagsrummet, köket och hallen.
Jag är glad att jag slipper tapetsera ett rum själv i alla fall eftersom jag får stå för kostnaderna själv i de andra rummen.

Men nu måste jag dra vidare.
Ha det bra.
Hej!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad ska du plugga? Va skoj!

2011-02-25 @ 18:33:09
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0