Födelsedagen.

Då va snart den här dagen över.
Min födelsedag har varit väldigt lugn och skön i år.
Blev väckt tidigt av mamma, pappa å Linus som sjöng för mig och kom med marängtårta på sängen.
Dock vaknade jag några minuter tidigare och sov lite räv när dom kom in till mig i sängen.
Så fick jag 3 paket. 1 stort och 2 mindre, plus att jag fick fler paket igår.
Igår fick jag en jättefin lila rya-matta som jag är supernöjd med och samtidigt införskaffades jättefina sängkläder. Det kommer bilder på saker och ting.
Och idag fick jag en OBH Nordica Espressomaskin.
Så grymt nöjd. Och den va mörklila till råga på allt!! Älskar min kära mamma som hittar så fina saker till mig.
Jag fick även 4 påsar med kaffekapslar till. Det va nog 30 kapslar i varje påse och det va inte bara en sort jag fick utan varje påse va sin egen sorts kaffe.
Dom jävla kapslarna är ju inte överdrivet billiga så det va jätteskönt att man fick en massor nu så man har ett tag framöver.
Tack och åter tack min kära familj.

Jag gick och la mig en stund till sedan i alla fall och gick upp när mamma skulle iväg till sjukan. Idag hängde inte jag med för jag hade Limpan och sen skulle jag orka göra iordning mig och så eftersom jag skulle till Alingsåshem för att titta igenom papprena och allt inför flytten.
Hon va jävligt trevlig hon Maria som jag pratade med också och det kändes bra.
Så när jag gick där ifrån fick jag med mig kopior på kontraktet och en pärm och allt sånt som man brukar få när man flyttar in i en lägenhet.

Efter det åkte jag hem till mamma och hämtade mina paket och körde hem det till lägenheten.
Där fixade jag iordning mig lite snabbt och sedan kom Lizze & Joel och hämtade mig.
Vi åkte hem till Lizze och käkade kebab och pommes samt lite grönsaker till.
Det blev prat om lite allt möjligt.
Jag fick en supersnygg wct Adidas-tröja av Lizze som jag tyckt är så förbannat snygg.
Turkos med rosa revär och logga.
Sen åkte vi ut och körde hem Joel, tankade lizzes bil, va en snabbis på Hemmakväll och sedan så åkte jag hem till mamma.

Sover här i natt och hjälper henne med lite saker imorgon.
Har bara myst nu sedan jag kommit hit. Ätit lite popcorn och tittat på tvn.

Så nu ska jag nog sova för min alldeles egna speciella dag är snart slut.

Har idag fått 200 gratulationer ifrån vänner och släkt på facebook.
3 personer som är ifrån min släkt har ringt och sagt grattis.
Och 10 personer som min Case Manager, min socialsekreterare, två släktingar och resten vänner har skickat grattis i ett sms.

Så kul när så många människor säger grattis för det va inte alls lika många förra året.
Jag kanske är lite mer omtyckt nu kanske? Jag vet inte, men det känns bra faktiskt. Väldigt bra!!


Sov gott alla människor!
Och ha en underbar natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0