En tripp tillbaks till helvetet..

Ja, igår va verkligen en riktig skitdag.

När jag kom hem låg jag och storbölade till Kent, främst "Gamla Ullevi".
Den får mig att tänka tillbaks till en tid som jag saknar så oerhört mycket...men jag vet att det aldrig kommer att bli så igen.
Det jag kände på mig igår va att min Bipolära åkomma påverkade mig väldigt mycket eftersom det va en sån snabb svängning i humöret.
Jag kände ju mig liksom "normal" för några dagar sedan medans jag igår bara kände den där ensamheten som gör mig tokig.
Det va så jävla pinsamt också att när jag stod inne vid frukten igår på Ica Maxi så började jag verkligen gråta något så in i helvetet.
Alla tittade på mig när jag snörvlade och fick fram den där känslan man får när man har ont och verkligen låter en del, folk tittade på mig med den där "stackars-tjejen-blicken" vilket va fruktansvärt jobbigt.
Jag ville bara där ifrån men jag va tvungen att handla klart och samlade mig efter en liten stund fast jag va helt rödgråten och svullen i ansiktet så man såg verkligen att jag hade gråtit rejält.
Men men..
Jag fick köpt en massa saker som behövdes hem, och jag fick även köpt två blommor och dom passade riktigt bra i mitt fönster bland annat en orkide. Jippie!!
Senare på kvällen kom min syster hem och jag grät inte på några timmar och jag somnade till Efterlyst i soffan och Moa somnade lite innan mig.

Sedan vaknade jag när vi skulle gå och lägga oss och jag satte en tablett i halsen som verkligen satte sig som klister. Fy fan va jobbigt det va och jag harklade mig, försökte få upp den med fingrarna men då spydde jag och jag drack som en galning vatten, te och Blå Dåre dricka.
Jag fick panik och messade mamma som en idiot men senare försvann tabletten och jag va nästan överlycklig.
Men jag kunde inte somna och låg vaken hur länge som helst medans Moa låg och klängde på mig som en jag vet inte vad...tror hon fick för sig att jag va hennes ex eller något som hon låg och sov med.

Jag va förresten och tittade på en lägenhet idag i närheten av mamma och den va verkligen perfekt!
En stor tvåa med jättefina tapeter och det va äver fondväggar och grejer. Skitsnygga tapeter verkligen.
Hoppas fan att jag får den för alla kom inte på visningen som skulle komma så det ger ju mig en större chans.
Håll tummarna för mig för nu orkar jag verkligen inte med den jävla 1an jag har på Stockslycke.
Den är jättemysig men alldeles för liten för mig, och jag vill verkligen ha ett sovrum för sig så man får lite mer privat och slipper ha massa folk sittande i sängen om det är några som kommer hem.
Det är rätt äckligt tycker jag faktiskt.
Min älskade Farmor va med mig i lägenheten också och sen åkte vi hem till mamma och fikade med henne och morfar.


Men nu ska jag packa ihop mina saker och åka hem till mig.

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: P

DU E STARK!

sitter och checkar alla bloggar :) Titta gärna in, glöm inte att du e med i vår sekt :D

Kramar P!

2011-02-03 @ 22:06:50
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0