Korta dagar och långa nätter..


Min senaste vecka har varit sjukt påfrestande då jag har varit vaken hela nätterna och somnat på morgonen eller förmiddagen.
Jag har haft så mycket saker i huvudet som inte riktigt vill ut och tankarna kommer ifatt mig varje kväll då jag ska försöka sova.
Har försökt med en massa saker nu som 3 - 4 zyprexa eller tagit långa snabba promenader en stund innan jag ska lägga mig, till och med försökt med min nässpray som jag har fått utskriven för min pollenallergi då den kan göra mig rätt så dåsig ibland. Ingenting hjälper mig vilket tär nåt så fruktansvärt på hela mitt vardagliga liv.
Senaste veckan sov jag ju nästan hela dagarna då jag inte absolut har varit tvungen att gå upp.
Helt enkelt har jag inte fått gjort ett skit, lägenheten har inte alls varit lika pedantiskt städad som den brukar vara. Antagligen är det någon jävla upp and down period som jag har kommit i nu, har ju känt på mig att det har varit lite stormigt känslomässigt. Pendlat mellan eufori och jävligt snabb i käften till den inåtvända och lite mer tysta Alex som jag blir ibland.
Börjar nu frukta lite för när min nästa depression ska ta över, det va ju ett litet tag sedan nu och mina maniska perioder är inte lika hyper som dom har varit för något år sedan sådär. På IRIS kunde det ju bli lite för mycket av det goda vilket jag är jävligt glad över att jag inte behöver uppleva mer. Peppar peppar..
Men depressionen känner jag på mig att den snart kommer att komma som ett brev på posten.
Förra året hade jag mer än en och i år har jag haft en hittills.

Men jag va i alla fall bara tvungen att uppdatera lite här nu när jag har tid.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0