Drunkna i mina egna spyor..



Idag är det en sån där jävla dag igen, huvudet hänger inte med för fem jävla öre och jag är nog fortfarande inne på gårdagen.
Gick och la mig ändå i bra tid igår för att sova här hemma igen på en vecka, därför kom jag upp tidigt i morse.
Stog och glodde på mig själv i spegeln en stund, hade ett litet samtal med mig själv och sen tog jag på mig och gick hem till mamma. Kollade min internet bank om jag skulle få in några roliga pengar imorgon, 4548 kronor ifrån Skaraborgs Städ. Det kändes ju helt okej.
Får se ifall jag får min lön ifrån Posten imorgon också.
Sen fortsatte jag min städning, blev att ta den stora toaletten vilket kändes som att det va mer att göra än vad det egentligen va, antagligen va jag inne i min ljudbok därför tog det nog lite längre tid. Käkade också lite mitt under städningen.
Putsade ju lite med tandborste i kanter och hörn där man inte kommer åt med andra medel.
Men fint blev det efter att jag spolat av hela toaletten med duschen efter att jag skrubbat som fan med alla möjliga sorters rengöringsmedel, ett speciellt för badkaret och ett för handfat, ett för toaletten och en för spegeln, borde göra det hemma också..

Tog cykeln hem vid 15 tiden för att kolla efter lönebeskedet i brevlådan så jag kunde åka till soc och lämna en kopia, åkte till soc, sen hem till mamma igen.
Käkade lite mat och skrev in cv och annat på två bemanningsföretag och hoppas på att få napp där.
Har ju skrivit till en jävla massa nu så vi får la se, jag är ju rätt flexibel också så jag kan ju hoppa in på egentligen vad som helst, inget med försäljning bara som telefonförsäljare eller sån crap.

Här hemma har jag städat mitt kök så det går nog inte att få renare nu, dammsuga får jag göra imorgon.

Jimi kom även på besök, alltid roligt.

Ska försöka ta mig tillbaks till nuet igen om det går, annars får jag la leva i några dagar efter ett tag till.

Ciaoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0