Man kämpar och faller..

Jag önskar ibland att jag va så stark som många andra i min omgivning, men det är jag inte och jag måste inse det.
Under alla bra dagar så tror jag verkligen att jag är det och sedan så märker man det så fort man börjar gå in i mörkret igen.
Antagligen så kommer jag att kunna bygga upp allting i sinom tid men jag hade helst velat att det va så idag.
Men man får se ljust på det, jag har vänner & familj och släkt som ställer upp på mig och det är värt så otroligt mycket.
Jag tänker hålla fast mig vid det.

Min dag idag har börjat rätt segt, vaknade upp när Moa skulle åka till skolan ungefär runt 7.
Jag va endast vaken en liten stund tills hon gick och sen somnade jag om.
Min väckarklocka ringde sen vid 9 och jag låg och drog mig till 9:30.
Sen gick jag upp och gjorde frukost som bestod av en skål havregrynsgröt, en choklad croissant, en kopp kaffe och ett glas pärondryck.
En stadig och bra frukost tycker jag vilket jag aldrig i hela mitt liv har ätit tidigare men se hur duktig jag har blivit nu när jag faktiskt äter frukost varje morgon.
Det brukar alltid vara gröt och kaffe som bas och sedan brukar jag ha lite olika saker som bröd och andra goda saker som man kan ha till frukost.
En croissant är någonting jag hade velat äta varje dag till min frukost men det kan bli lite dyrt om jag inte börjar baka dom själv, kanske ska prova någon dag så kanske min önskan kan slå in?
Sen har jag suttit vid tvn, vikt lite kläder som jag inte riktigt orkade göra klart igår kväll innan jag la mig.
Pillade lite här hemma tills Cityakuten började vid 13:35 ungefär.

Nu ska jag strax kila hem till mamma och fika, hon hade cupcakes hemma och det är alltid gott.
Ska iväg till min ekonomi handläggare senare vid 16.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag, det ska jag försöka ha i alla fall.
Mitt intressanta ämne kom aldrig in igår för vill fila lite till på det innan jag lägger upp det.

Bye bye

Lägger upp en bild på min bror för han gör min alltid glad.
Älsko bror

Kommentarer
Postat av: Sanna

Inte för att vara sådär jobbigt positiv och uppmuntrande men jag understryker IGEN hur stark jag tycker du är som faktiskt kommit så långt som du kommit och orkar kämpa med dina demoner och mörka perioder!

2011-04-13 @ 23:29:56
URL: http://sannarosvall.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag håller med Sanna.

Du är en sann kämpe och ge aldrig upp.



Det är förstå gången jag besöker din blogg och här kommer jag kliva in mer gånger kan jag lova.

Jag har även lagt till dig på bl nu!



Fin din bror är!



Kramar

2011-04-16 @ 20:12:32
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag håller med Sanna.

Du är en sann kämpe och ge aldrig upp.



Det är förstå gången jag besöker din blogg och här kommer jag kliva in mer gånger kan jag lova.

Jag har även lagt till dig på bl nu!



Fin din bror är!



Kramar

2011-04-16 @ 20:13:06
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0