Sjuk och trött i huvudet.

Just nu ligger jag i soffan.
Är otroligt tankspridd idag, så mycket som går runt i huvudet just nu.
Jag är så otroligt glad just nu att jag har nya och gamla vänner som finns här runt omkring för det är en sorts trygghet som alla människor behöver.
Så tack för att ni finns!

Annars har min dag hittills varit sådär.
Har ju varit sjuk sen i Söndags och det va bra mycket bättre igår men idag, fy hundan!
Nu är det bara jobbigt och jag har inte kraft till något känns det som.
Trött, ont i halsen, konstant huvudvärk som inte går över med någon av värktabletterna jag har prövat och det är ca 5 olika nu, lite små snorig är jag också. Men halsen och huvudvärken är ju helt klart värst.

Jag försov ju mig i morse så jag fick skjuts av min morfar, tack gode gud!
Efter Borås åkte vi och lämnade in lite papper på soc som jag skulle lämna till ekonomin och efter det så åkte vi hem till morfar och jag fick lite käk.
Sen åkte jag hem till mamma och la mig på soffan och satte på Animal Planet.
Och det är precis här jag ligger nu.
Orkar knappt röra mig.
Sen ska ju vi på bio vid 18:15 också så då är det ju nog rätt så bra att jag tar det lugnt en stund.

Ringde just till Carema och det va en dansk kärring som sa att jag har åkt på det som går runt nu och det finns ingenting direkt att göra utan att "Stanna i sängen och ta det me ro".
Jaja, så mycket mer kan man ju inte göra.

Va i Gbg med Lizette igår, fick köpt mig en lite klänning typ som ska vara till min piratkostym tills på Lördag.
Så va vi även och köpte biljetter. Så detta blir nog kalasbra tror jag! :D

Men som sagt, mina tankar snurrar och jag vet inte vad som är ut och in.
Vad vill jag?
Just nu hänger jag hemma hos mina föräldrar varje dag och vill inte åka hem, trivs bra här just nu när jag mår som jag mår.
Det gör ont att tänka.
Mariana är så otroligt underbar att prata med när det är något och man kan gråta ut där utan att det känns dumt eller konstigt.
Hon förstår och hon vet vad hon själv pratat om.
Hela sub-teamet i Borås är väldigt bra och jag hade inte klarat mig utan dom.

Förresten, något som jag måste vara lite stolt över är att jag har varit drogfri i 6 månader! Tummen upp till mig.
Nej, men nu orkar jag inte skriva mer idag.

Ha det fint, hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0