Jag känner.

Jag sitter hos mina päron med Linus i soffan.
Lillskrutt ligger och sover och jag sitter och tittar på idol.

Har även suttit inne på Flashback en stund och hamnade av en slump inne på tråden om Macus som tog livet av sig i cam.
Fy fan va sjukt egentligen.
Jag undrar hur människorna mår som satt och såg detta live.
Har läst igenom nästa hela tråden och det är beskrivs in i minsta detalj om vad som händer, hur han ser ut m.m. ända fram tills ambulans och poliisen märker kameran.
Det cirkulerar ju även runt bilderna ifrån självmordet på hela jävla internet. Och det är ju tyvärr väldigt många människor som är intresserade och jag antar att dom laddar ner dom också.
Själv skulle jag aldrig våga göra det.
Man va ju liksom inne på massa sjuka sidor när man va lite, som shownomercy.com eller va tusan dom nu hette och liknande saker där man kunde se lik m.m.
Dock är nog dom flesta bilderna där fejk och tur är väl det.
Men detta är en kille som gick runt precis som alla vi andra.
Nej, jag kan verkligen inte förstå det här.

Jag själv har haft problem så många gånger och gjort ett antal försök själv, men inte fan skulle jag vilja visa det för människor.
Det är ju helt sjuk.

En sak till jag tycker är så jävla synd med det här är att precis innan han gör det så verkade det som att han började att ånga sig.
Men istället så skriver han "Jag gör det ny, sorry!"

Jag hoppas verkligen att killen kom till ro och att det blev till någon sorts mening för honom.
Det är så synd att så många hejade på och gav honom tips på hur han kunde göra. Vilket säkerligen dock kommer efter alla så kallade "Troll" som finns på internet som kommer med sina påståenden om att dom ska ta livet av sig hela tiden m.m. när dom faktiskt inte menar det.
Hur ska man då kunna ta någon annan på allvar som verkligen menar det?
Vill anklaga folk, men vem finns det att anklaga?

Nej, det är tragisk och jag hoppas att livet kan gå vidare för hans familj.

Nu ska jag titta mer på tvn och släppa det här.

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0