En Söndag efter en bra helg..

Idag är det Söndag och trots att mycket är jobbigt nu så går det framåt.
I Fredags så låg jag och sov nästan hela dagen efter det så gick jag hem till mamma med Gizmo.
Hunden fick ett ryck och trodde att altandörren va öppen till baksidan som vanligt men icke så rutan gick halvt sönder då han sprang rätt in i den.
Men han klarade sig med ett litet sår på nosen annars ingenting.
Fredrik kom också dit och va med oss och åt en stund.
Sen gick han hem och jag bestämde mig för att stanna kvar hos min mamma och sova över.
Skönt att vara här och bara vara just nu.
Jag känner att jag vill vara själv på ett annat sätt då det är mycket som inte Fredrik förstår och jag orkar inte förklara om och om igen för någon som inte fattar ett skit.
Nej, då håller jag mig hellre undan.
Kvällen avslutades med att jag, mamma å limpan låg och tittade på "Det Regnar Köttbullar" i Linus rum och sen sov vi ganska snart efter det.

På Lördags morgonen åkte vi in till stan och sålde bingolotter åt linus innebandy klubb IBK.
Det regnade och va inte skönt alls.
Efter så gick vi och fikade med en annan kille ifrån Linus lag och hans mamma.
Sedan ilade vi iväg till ishallen för jag skulle träffa Lizette och hennes lilla son Mario.
Vi åkte en liten stund och sen stack vi vidare till Lizzes mamma för att käka lite mat och hämta Nikki.
Resten av dagen tillbringade jag med Lizette och barnen hemma hos henne och det kom även förbi lite annat folk en stund för att umgås.
Det va en trevlig kväll och jag har inte haft så här kul med en tjej på länge.
En underbar känsla när dagarna är gråa.
Måste förtränga så mycket som möjligt nu när jag har en sån tung annan sak i hjärnan.
Inget som jag tänker berätta om här utan dom som ska veta vet om vad det är.

Idag vaknade jag i alla fall hos Lizette och sen kom mamma och hämtade mig en stund senare.
Har varit med på linus handbolls och fotbollsträning.
Kul att se dom små knattarna springa omkring.

Men nu är jag trött och ska kika på lite film och så.

Ha det fint.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Ja, det var en rolig dag gumman min!!! Kram på dig!!!

2010-10-25 @ 22:14:55
Postat av: Agneta

Hej gumman. Tack för din fina kommentar och det är klart att du får länka om du vill. Om jag inte skriver tror jag att jag sprängs. Det är så mycket sjuka tankar just nu... Har inte läst så mycket här ännu, men jag ska göra det. Kram!

2010-10-26 @ 15:23:24
URL: http://saknadejonny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0