Älta det gamla och shopping begär!

Ja, just nu har jag svårt att släppa mycket gammalt.
Kanske inte jobbiga saker som har hänt bakåt i tiden utan personer.
Det är just nu en person som snurrar runt runt i huvudet under hela min vakna tid.
Hur fan ska man glömma?
Jag saknar och saknar och det tar aldrig slut.
Ingen har någonsin förstått mig som han.
Absolut ingen.
Trots att vi kunde vara riktigt jävliga emot varandra så va det ändå så jävla bra.
Ömhet, kärlek i symbios.
Nej, jag förstår inte hur detta ska gå till.

Min syster ska sova hos mig i helgen.
Får se vad vi hittar på för någonting.
Blir säkert något roligt i alla fall.
Ikväll blir det tacos och Idol i alla fall.

Har gjort lite små shopping nu i veckan.
Lite rosa köksgrejer. Tårtspade, spagettislev och lite sånt.
Massa goda doftljus.
Och lite annat smått och gott.

Men nu ska jag nog packa ihop här och så blir det att röra sig snart.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

vem syftar du på gumman? Ses snart?

2010-10-15 @ 20:34:18
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: jimi andersson

fint inlägg gumman märks att du mår mkt bättre glad för dej

2010-10-24 @ 17:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0