Halva helgen har gått..

Nu är det Lördag och jag har varit på Universeum med mamma, Limpan och Albin.
Man blir helt cepe trött av att gå där inne.
Vaknade tidigt som attan idag fast att jag inte behövde göra det alls.

Är nöjd nu med att ha nytt nr.
Enkelt är det också så Freddan fick ta över mitt svåra gamla.
Jävla skit va det ändå och jag har bara bad memories av det jävla numret i alla fall.

Är lite sne över att socialen kommer att försena sig massor mer mina cash denna månaden pga av den jävligt dumma och onödiga händelsen där i April.
Men nu blir det inget mer sådan utan nu är det bara att sikta framåt och nå upp delmålen, ett efter ett.
Träningen har jag som ett och det är att få bort magen till bikini säsongen nu.
Det blir bort med alla kolhydrater och stenhård träning 5-6 gånger i veckan.
Jag har redan nu startat ganska strongt och gick ju till och med ner igår, en Fredag kväll ner och tränade alldeles själv i lite mer än 2 timmar.
Så detta blir nog dunder när allt går framåt och man ser lite mer resultat.
Springer och cyklar ju mycket i trimhallen och så går jag ju bra promenader varje dag också.
Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.
Den filosofin tänker jag också hålla.
5-6 kilo måste jag gå ner i alla fall.

Nej, nu har jag bloggat klart för idag.

Åhh, förresten har jag ju Mozilla Firefox och har det vrålsnygga Pink Floyd temat.
Det gillar vi och tummen upp för den.
Att man kan ha över 30.000 teman tills sin webläsare.

Dagens Ord: Vattenfall
Dagens Vän: Mig själv
Dagens Låt: Gun's N' Roses - Sweet Child O' Mine

DROGFRI 23 DAGAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0