Tiden rinner iväg.

Ja, det är nytt år.
Jag bor kvar i lägenheten här i Enköping.
Påbörjar snart min utsluss till Alingsås, och till en början Grindgatan. *Ve och fasa*
Ska försöka hitta mig något att läsa. Förmodligen media på folkhögskolan i Alingsås.
Jag ska ha bättre kontakt med psykvården i Borås och fortsätta gå där.
Soc har sett till att jag får någon sorts life coatch som ska hjälpa mig med dom sakerna jag tycker är jobbiga.
Agneta ska hjälpa mig att gå till polisen och skaffa papper för lämplighetsintyget.
Hoppas fan att det går igenom så jag kan börja köra och skaffa mig ett jävla körkort någon gång.
Nu borde det säkerligen gå lite bättre att köra pga dessa jävla stulna bilar man lite då och då har fått köra.
Jag har precis kommit igång med träningen igen och det känns hur skönt som helst.
Blir 5 dagar i veckan att träna olika pass.
Måste ju hålla det så man har snygg kropp till sommaren. ;)
Och för att må mycket bättre.

Hade tänkt att hålla mig singel så länge jag kan tills jag kanske hittar Mr. Right Guy.
Känner att jag behöver en helt drogfri kille.
En med körkort och jobb.
Någon som kan peppa mig till ett vanligt liv och som det inte finns några som helst chanser att jag skulle kunna droga ihop med.
En sådan kille behöver jag.

Inga jävla knarkare mer, för att trots att dom säger att dom har slutat är det otroligt lätt att trigga varandra till ett återfall igenom att prata gamla minnen och så tänker man, åh va skönt med en sista panna. Etc etc..

Jag behöver en stabil karl.

Det känns som att den här sista tiden jag har kvar på Iris, tills den 4e Maj kommer att gå sjukt fort.
Sedan är det sommar och jag ska försöka umgås så mycket som helst med min familj.

Mycket kroppsmålning kommer det att bli detta året.
Jag ska bygga på min arm nu den 21a.
Blir en till älva och massa  färg.
Alltså en jävligt lång sittning men det är det fan värt.
Mia som är en otroligt bra tatuerare också kommer att göra mig nöjd, det vet jag redan nu.

Men nu ska jag gå iväg till affären.
Handla lite grejer så jag kan göra Thai Red Curry med kyckling och ris till det.
Dricka, chips och dip också tror jag.
Vill ha lite mys sådär en Söndagkväll..

Nej, ni får ha det gott folk..

Peace Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0