Renaste Kärlek, jag mår så bra!

Idag har varit en lååång dag på hunddagiset.
Kom dit 10:30 och gick inte hem för ens 17:15.
Jag vill helst inte gå hem alls.
Har idag suttit inne med Loppan i hennes box.
När Ture som hon delar box med hade gått hem hoppade jag in till poppisen.
Aldrig har jag känt så här mycket för en hund.
Och det är inte ens min egen!?
Pussar och mys och gos och allt sånt.
Vill bara ha med henne hem.
Ut och leka i snön och sedan ligga i soffan och lata oss under en filt.
Små snorkiga andetag tar hon när hon lägger huvudet i knät på en.
Dregglade dock ner mina byxor men det gör ingenting, inget alls faktiskt.
Kärlek, kärlek.
I den härligaste form någonsin.

Sedan jag kom hem har jag tagit det relativt lugnt.
Marie ringde och sa att hon skulle komma och hälsa på mig när hon va inne i stan när en annan klient va och tränade på Magasinet.
Då fick jag fart och vek alla kläder som skulle vikas.
Slängde in en tvätt.
Fick ner all min smutstvätt i tvättkorgen.
Brukar ju använda mitt sovrums golv som tvättkorg typ.
Slängt massa skräp och bara gjort en grovstädning typ.

Efter det har jag suttit i soffan.
Latat mig framför msn.
Så har Agneta varit här en snabbis och lämnat pengar och så.

Jag ser verkligen inte fram emot Måndagen då jag ska tillbringa min första dag på Oriongatan.
Fy farao säger jag bara.
Kommer inte kunna sova en blund och säkerligen gråta som ett litet barn på Tisdag.
Fy fan.
Jag letar praktikplats som fan för att ha något att göra på dagarna istället för att umgås med dom jävla avdankade gamla pundare och alkoholister som finns där.
Jävla avskrap.
Visst att jag har varit pundig men det finns fan gränser för vad jag ska behöva vara med för sorts människor.
Det är för fan sådana som min mamma och pappa vet vilka dom är.
Och så ska man behöva ha Annica, Andreas mamma som "personal" där.
Jävla rödtjuts-kärring.
Ska sitta och vara så jävla duktig där men sedan när det är ledighet så ska det allt supas till.
Moralkärring in my ass!
Jag får vara en bitterfitta emot hela detta jävla påhitt att få gå tillbaks några steg bara för att få en jävla lägenhet.
Någon måtta får det vara.

Nej, nu ska jag inte sitta här och sura mer.

Tjohopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0