Ingen bra dag..

Idag har vart en helt knepig dag.
Jag kom inte till praktiken för att jag va för trött.
Sedan åkte jag till IRIS och skulle hämta pengar, medicin och lämna ett jävla UP.
Och som alltid fick jag världens problem med att lämna UP.
Det tog ett flertal timmar och jag fick vara kvar till 17:40.
Eftersom att jag hade druckit ett ex antal liter kaffe och inte ätit någonting så mådde jag verkligen som en kratta.
Jag mådde illa och va helt skakig.
Funderade nästan att hoppa av bussen för att jag mådde så illa, sedan började jag fundera på olika ställen som jag kunde spy på ifall olyckan skulle inträffa.
Väskan, mössan, skon och i något av sätena längst bak va de olika alternativen som snurrade i huvudet.

Men efter många om och men så kom jag äntligen fram till stan.
Va kissnödig så jag höll på att spricka så jag näst intill sprang hem ifrån Gustav Adolfplan.
När jag kom hem va det in på toaletten fullt påklädd med jacka, halsduk, mössa och grejer.
Skööönt!

Sedan va det på med kläderna igen och ner till affären.
Handlade upp mina pengar med en gång och det va inte överdrivet mycket jag fick köpt heller.
Men det blir god mat en kväll i alla fall.
Och så handlade jag massa frukt.
Det är bara ett måste för mig att ha hemma.
Blodapelsiner och bananer.
Mina sista pengar som jag har kvar hade lätt gått på frukt.
Skulle kunna leva på bara det om det nu va ett alternativ.
Skörbjugg lär man ju dock ha efter ett tag.
Nej tack, jag vill gärna ha kvar mina gaddar ett tag till..

Innan jag lägger mig hade jag tänkt att pierca läppen igen.
Saknar mitt snakebite så nu blir det gjort ännu en gång.
Och min tatuering har nästan läkt helt nu.
Jag bara älskar den.

Det blir att fortsätta den 29e Mars.
Helt underbart.
Så jag sitter nu och letar efter en massa olika trollsländor och grejer till att ha på insidan av armen.
Fuck va ont det kommer att göra men det är det fan värt.

Nej, nu blir det att tända lite ljus och mysa ner sig i soffan.
Sätta på nya Wallander efter Paradise Hotel.
Lite avis att dom kommer att surfa efter pausen.
JAG VILL OCKSÅ!

Nej, sleep tight suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0