Ett lyckat möte!

Hade idag mitt soc mötet som jag va helt livrädd för.
Trodde allt skulle gå åt helvete.
Men det gick mycket bättre än vad jag någonsin skulle tro.

Börjar min utsluss till Oriongatan 1a Februari.
Sedan i Maj om det finns en sådan lägenhet som jag vill ha flyttar jag till den.
En 2a och absolut inte på Stockslycke.
Skulle aldrig klara av att bo i en 1a.
Och jag vill inte heller bo på Stockslycke, det är fan sista stället i Alingsås jag skulle kunna bo.
Jag bor nästan hellre i en jävla källarskrubb ute på landet än där.

Nej, men nu ska jag ta en lång och behövlig dusch.
Sedan ska jag nog slänga in en tvätt och så ska jag packa upp min väska vilket jag inte gjort än.
Förresten, fick köpt mig 2 växter idag.
Dom fick stå i vardagsrums fönstrena.

Imorgon blir det back to the dawg.
Love!!

Skriver kanske senare.

Hej

Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ hihi ja det går bra <:

Det är bara kul att du följer min blogg ^^

2010-01-27 @ 15:10:37
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0