Dansat!

Det va verkligen skönt att komma till gymet.
Man känner sig helt super i kroppen och i måendet också faktiskt.
Idag har jag dansat och det va riktigt kul.
Känner bara att jag va sådär bra på kordinationen idag.
Haha, höll näst intill på att ramla flera gånger.
Men jag va ju inte själv direkt om att ha problem med det.

Ska se till att jag får aktivitetsstöd ifrån försäkringskassan när jag kommer hem till Alingsås igen så jag kan gå till gymet hemma också.
Kommer aldrig klara av att hålla humöret uppe.
Och det är ett bra tidsfördriv att bara kunna gå till gymet sådär när man vill.
Allting blir så mycket lättare då.
Så ja Emmelie, jag ska allt dra med mig dig och träna om det nu ska vara så.
Sätter dig i Ebbas vagn och kör dig dit. *Blink blink*

Nu ska jag käka lite och sedan ska jag lägga mig hade jag tänkt så jag kommer upp tidigt imorgon så jag får gjort allt som ska göras.

Sov gott folket!


Kommentarer
Postat av: emmelie

haha tack

2010-01-15 @ 06:43:31
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0