Weekend på Island.

Jag sitter just nu och tittar lite på resor till mig och Fredrik.
Antingen om vi ska ta en weekend nu i i vinter eller ifall man kanske ska ta en vecka i vår eller något.
Jag har i alla fall snöat in totalt på Island och det är nog inte svårt att få med Freddan på det heller.
Hittade en hur häftig äventyrs semester.
Från 2, 3, 4 eller 7 dagar.
Då ingår det att bada i den blåa lagunen, en varmvatten källa. Fattan va underbart!!
Sen va det ridning en hel dag.
Och så skulle man på vandring över en stor blå glaciär.
Ja, det va massa häftiga grejer.
Island får någon av våra resor gå till i alla fall för jag vill så otroligt gärna upptäcka det landet och all mystik som finns där.
Det hade verkligen varit en dröm för mig.

Om vi tar Island i vår så kanske vi tar oss en weekend kryssning till Finland. Eller så fanns det ganska billiga över till England och tillbaks.
Tur att vi sparar massa pengar varje vecka.

I vinter ska jag ju även utomlands med familjen.
Aruba eller Thailand ska det bli.
Det är i alla fall vad dom där hemma har sagt.
Nu får jag börja ta till vara på livet och göra allt kul innan man planerar för barn och allt sånt i framtiden.
LEVA!
För det blir faktiskt lite mer låst om man har en liten kotte att släpa runt på.
Och vem har bråttom att skaffa barn egentligen?
Inte jag!!

Nu ska jag nog lägga mig med älsklingen och vila en stund i sängen.

Ha det fint allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0