Rengöra hemmet!

Idag är en dag då Fredrik är dum så jag tar ut min ilska igenom att städa nu när han inte är hemma.
Och min jävla toalett har varit helt dum och jobbat sig och idag la den bara av så det va bara att slå en pling till securitas eftersom det är dom som har hand om allt sånt.
Så han kom hit och fixade, allt gick la på några minuter. Sedan tar han upp gallret ifrån avloppet i duschen.
Och ja, jag fick den otroliga äran att rengöra den.
Usch och fy!
Det va nog det värsta jag gjort i hela mitt liv.
Dock va det bara massa hår men jag blir nästan spyfärdig av det.
Men jag fick gjort det och nu ser den ut som ny igen.
Ska se till att ha den fräsch hela tiden så slipper jag problem med den senare.

Nu ska jag fortsätta min aggressiva städning och dammsuga.
Ska försöka tvätta mina fönster också hade jag tänkt mig för det kan behövas nu.

Ha en bra helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0