Ingen dag är den andra lik.

Jag sitter hemma hos päronen på övervåningen med Moa och David.
Alla tre sitter vi med våra datorer.
Finns en till varje person i det här huset.
Det är så vi roar oss i familjen Andersson/Svensson.

Idag började min dag 07:45.
Gick upp, käkade frukost och gick ut till tvättstugan och slängde in en maskin.
Efter det satte jag mig i soffan och tittade på rivstart en stund och 08:30 stängdes tvn av.
Då hade vi morgonmöte och det kändes som att jag sa en massa saker som jag skulle göra men har inte fått gjort hälften.
Skulle träna, gå till apoteket, NA, hem till mamma och så förbi morfar.

Sedan va jag uppe på rummet i 1 timma och degade.
10 gick jag ner till personalen och skalade potatis till maten.
Benfria kotletter, potatis och svamp-sås.
12 va maten serverad.

Efter det tog jag min mobil och lånade ett par hörlurar av Ruben.
Satte på mig skorna och traskade iväg hem till morfar.
Skulle få hans mobila bredband.
Och när jag ändå va där passade jag på att ta en kaffe och en mini-magnum glass.
Sen åkte jag och morfar till ICA supermarket och handlade så jag fick en månads internet.
Snällaste morfar man har.

Sedan va det back to Grindgatan.
Där väntade jag bara på att personalen skulle bli klar med sitt så vi kunde ta våran promenad.
Jag å Victoria gick Hälsans stig idag.
Rask takt och allt och man känner sig redan lite mer hälsosam så fort man kommer ut.

Sedan har jag bara åkt hem till till mina föräldrar bara.
Orkar faktiskt inte göra så mkt mer idag.

Fick precis brev ifrån Beroendeenheten så nu har jag äntligen fått tid där.
GÖTT È DÈ!!!
Hoppas verkligen på att jag kan få subutex eller metadon nu!

Nej, men nu orkar jag inte skriva mer idag.

Dagens Ord: Tranbär
Dagens Vän: Moa Andersson
Dagens Låt: Lazee feat. Apollo Drive - Calling Out

13 DROGFRIA DAGAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0