Uppsala idag.

Nu ska vi snart åka iväg till Uppsala.
Ska mest kolla i affärerna och får se om jag köper något.
Har bara 100 kr men om det finns en öppen Panduro så ska jag lätt in där och köpa pärlor. I Love!
Vill mest köpa små saker till min fotobok.

Ska försöka att boka in så jag kan åka och hälsa på Mr. Nyman i Uddevalla när jag ska hem nästa gång.
Jag står med på hans besökslista nu i alla fall.
Tycker det är superkul att han vill att jag ska komma.

Hm..det finns egentligen inte så mycket att skriva just nu.
Kan ju lägga in något litet inlägg senare när jag är hemma ifrån Uppsala igen ifall man hittat något.

Ha det super!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ursäkta trögheten men jag hänger inte riktigt med, Mr. Nyman är Niklas ditt ex?

2009-10-19 @ 11:37:29
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0