Tårar av Diamant

Idag har många tårar slösats.
Slösats på någon som lovade att han inte alls va som alla andra, saken va den att han va precis likadan.
Lissmande jävla idiot som är nöjd om han får det han vill ha.
Hur kan man då säga att man älskar en person om man ändå ska sticka.
Då kan man la ha det på ett helt annat plan.
Jag öppnade mig för jag trodde på hans ord.
Hoppades att han verkligen menade det han sa.
Tack för den televerket.

Jag känner att jag ska gå vidare utan att tänka tillbaks.
Men just nu är det bara jobbigt att bo i det här rummet.
Minnen går inte att ta bort.
Bilder och annat har tagits bort och sådant som påminner.
Tröjan den jävla fanskapet kommer hamna längst in i garderoben.
Kan säga att jag hatar dig för att du ljög.

Idag har annars varit en bra dag.
Min soc har vart här och det gick bra.
Jag flyttar ut till lägenheten inne i Enköping nästa helg.
Då kan jag lägga mycket bakom mig och då börjar min utsluss.
Ska ha ett litet kyffe på Oriongatan där i Alingsås och sedan när utslussningen är helt klar och jag flyttar ifrån IRIS hem till min lilla hemstad så ska jag ha en lägenhet.

Ett eget hem, ett nytt liv och nya möjligheter.

Efter mötet har dagen gått segt.
Jan-Olov, en rätt ny personal här körde in Angelica, min soc till tågstationen.
Jag åkte med och hämtade ut min tågbiljett.
Blir en jävla krånglig väg imorgon och 2 byten.
Ett i Västerås och ett i Katrineholm.
Det bästa är att jag och Sascha åker tillsammans en bra bit. Hon ska med båda tågen som jag ska och det blir kul att slippa åka hela biten själv.
Förra gången va det ju Angelika som åkte med tåget och hoppade av i Örebro.

Längtar så fruktansvärt efter morgondagen så det finns inte.
Vill bara hem, hem till min familj och mina vänner.
Denna gången ska jag banne mig träffa Emsan.
Har ju träffat min lilla bästis Coffe varenda gång jag har vart hemma.
Förra gången träffade jag ju Emmelie, haha lyckat.
Och denna gången tänker jag fan tilldela min Semla.
Lördagen ska jag träffa Jimmie och det blir stamp.
Det är bara ett måste faktiskt och jag skiter i hur dumt folk tycker att det är.
Jag måste dansa, glömma och lysa i neon.
Världen kommer jag att lämna bakom mig i några timmar och dansa.
Må bra och bara finnas till.
Stänga ute allt som finns runt omkring och släppa på alla tyglar.
Se på världen ifrån det perspektivet där den fortfarande är vacker.
Vackra människor och en harmoni som man får leta efter under varje sten i världen för att försöka hitta.

Nej, min helg kommer att bli kanon!
Inga återfall heller!
Det kan jag lova.

Nu ska jag snart ner till källaren och kolla om min tvätt är torr så jag kan ta upp den och börja packa.

Vi hörs i Alingsås!!

I'm a creep, I'm a wierdo. What the hell am im doing here? I dont belong here.

So long fuckers!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

nej de gick inge visare men jag ger dig en ny chans om du vill. men isf på dagtid.

2009-10-30 @ 07:15:11
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0