Klippa och Klistra

Ja det är vad jag hade tänkt att göra om några dagar när mina bilder kommer.
Massa klippa och klistra.
Jag köpte mig en knall rosa fotobok idag med svarta sidor.
Blev även glitter pennor och klistermärken till boken.
Dock glömde jag limstift så jag får hoppas att personalen här har det.

Just nu sitter jag och lyssnar på Slipknot - Dead Memories.
Den är bra och den får mig att tänka mycket.
Har blivit en riktig Spotyfi nörd som gör världens spellistor och grejer.
Han/Hon som kom på det är ju fan helt jävla bäst.

Jag sitter mest bara här nu för att vänta på det jävla kvällsmötet ska vara.
Har suttit och pratat med Marcus.
Han är jävligt rolig och han och jag ska terra varandra när vi har kommit ut till lägenheterna båda två.
Lite avis på honom att han ska få den finaste lägenheten också.
Men jag får fixa ordning mitt på mitt sätt.
Blir indiskt med en gång i sovrummet.
Jag kommer att få köpa en jävla massa saker om jag ska få det som jag vill.
Det får ju faktiskt bli lite som ens egen lägenhet.

Mer för idag va att jag har städat mitt rum.
Skönt nu när det är rent och fint igen.
Måste bara veta vad jag ska göra med dom användna kläderna.
Jag har använt dom en gång och vet då inte om jag ska slänga dom i tvätten eller om jag ska vika dom och lägga ner dom i lådan igen.
Alltid har jag så sjukt jävla mycket tvätt så det känns nästan jobbigt att slänga dom i tvättkorgen.
Men inte vill jag vika in dom heller.
Nej, det va dagens i-lands problem.

Ska gå och fixa iordning så vi har lite käk här ute i huset igen.

Peace Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0