Happy Halloween.

Sitter här i soffan.
Dator maffian sitter här.
Jag, mamma, Moa och Marie sitter med var sin laptop i knät.
Två spelar bondgård, en spelar Farm ville och själv har jag spelat Mafia Wars en stund.
Vi är 3 som dricker öl och dom två andra minderåriga dricker cola.

Jag skulle egentligen iväg och stampat idag, men jag har sovit hela dagen och kände inte att jag orkade göra mig iordning när jag vaknade vid 19:30.
Sov hemma hos Emelie i natt.
Vi hade kex & ost kväll igår.
Och så drack vi lite öl.
Trevligt som tusan och jag tacka för den kvällen. <3

Det blir att bara chilla resten av min permis.

Nej, men jag ska fortsätta min kväll här nu med resten av folket här.
Ha en trevligt Halloween allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0