Kommit till rätta i min nya lya.

Jaoo, jag har nu bott här sedan i Söndags.
Fick klart dom sista grejerna idag.
Så nu är det bara en tripp till IKEA som saknas.
Massa lila blir det hit hem till lägenheten.
Det är ju en jättestor tvåa, tycker jag i alla fall för en ensam person.
Så jag måste ha lite för att fylla ut med.

Annars denna veckan har jag för det mesta försökt att lära känna mig själv.
Kunna trivas med mig själv ensam och sånt.
Så har ju självklart Dagis-Robban vart här. :)
Legat i soffan och kollat tv och pääst..

Jag sover bra som fan här i lägenheten.
Tråkigt bara att sova ensam vilket jag inte gjort på ca 5 månader.
Men det fungerar.

Till helgen kommer min familj och det ska bli dunderkul.
Dom kommer på Lördag och åker på Måndag.
Ska försöka ta med dom till IKEA också så jag kan få lite mer stuff.
Kanske en tripp in till Sthlm också för jag behöver åka till Zapata för att köpa fina tyger att hänga på väggarna så man slipper ha så jävla mkt tavlor.
Lite indiskt sådär. Me like!

J vem du nu är. Jag hoppas det ordnar till sig för dig.

MEZZA. Jag har borderline & bipolär. Tack så mkt för att du gillar mig blogg. :)


Så, nu har jag inte så mkt mer att komma med.
Ska fixa kort på lägenheten och fixa in här så ni får se hur det ser ut hemma hos mig.

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Mezza

Har haft borderline, men nyss blivit av med den. har "bara" peronlighetsstörning UNS nu.

Ja visst e det härligt att flytta till nytt ställe. Få det precis som man vill. Håller fullständigt med om att lila e kanon! :D

kram

2009-11-12 @ 19:38:01
URL: http://mezzas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ska bli spännande att se bilder på lyan :) Kram Sanna

2009-11-19 @ 09:45:01
URL: http://spetan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0