Jag kom, jag såg, jag segrade.

Sitter här i soffan.
Har haft ett underbart dygn ihop med Sascha.
Tog det lugnt och chillade lite lagom sådär i går kväll.
Sedan sov hon här.
Massa närhet vilket jag älskar.
Och man får verkligen den där riktiga närheten med henne.
Det känns helt underbart.

Igår va vi på stan.
Jag fixade mig två nya klänningar.
Ett par jeans leggins, en vägg klocka samt två par Hello Kitty tofflor.
Så jävla najs.

Här hemma börjar det bli mer och mer mitt.
Jag har fixat lite tavlor.
En ny matta till sovrummet.
Vägg klocka, badrumsmatta och lite annat sådär.
Nu är det bara massa lila som ska fixas.
Ska förmodligen åka till Uppsala imorgon å träffa Emelie och då kolla ifall jag hittar någon schysst affär med backdrop liknande saker.
Massa indist vill jag ha hemma.

Saknar Robert här.
Massor.

Pratade med Robin i telefon igår i flera timmar.
Vi pratade mest om allt och ingenting.
Dumma honom.

Nej, men nu ska jag fixa mig lite te och lägga mig och deppa i min ensamhet i soffan.

Måste kolla på nya CSI ikväll..

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0