Jag kämpar och det går bra!

Snart är min permis över.
Tycker alltid att tiden går för fort.
Hade gärna vart hemma mycket längre.

Men jag har fått träffa lite människor och fått ut en del av denna permisen.
Fredags när jag kom hit träffade jag ju Emsan.
Vi åt ju kex & ost samt drack några öl.
Sov där också och det va över ett år sedan jag gjorde sist tror jag.
Fick träffa resten av familjen Knutsson också och jag trivs där.
Har alltid gjort.

Lördagen låg jag ju och sov heeeela dagen.
Gick och la mig tidigt som fan, typ när jag kom hem ifrån Emelie och sov tills klockan va 19:30.
Sen satt ju laptop maffian i soffan med var sin dator.
Jag, mamma, Moa och Marie.
Det såg nog jävligt kul ut.
Jag drack mig en endaste öl och en grogg.
Sen va det ju ner i sängen igen.

Söndags gjorde jag inte heller så mkt.
Fick jobbat lite faktiskt och det är jag nöjd med. :)
Annars satt jag bara i soffan.
Umgicks med familjen.

Igår sov jag länge.
Sen på dagen träffade jag Coffe och vi gick till bolaget.
Hem till honom och satt och glodde tv.
Gick till ICA och köpte choklad och sedan gick vi hem till honom igen och satte igång med öl pimplandet.
Vi drack den nya Swedish Elkbeer.
Jävla älg skylt på flaskan och 7.5 %.
Inga dåliga grejer.
Aja, idag såg jag korten och rätt kul måste vi nog haft.

Idag har jag bara legat i sängen.
Mått som jag har förtjänat.
Va iväg och pantade alla flaskor mamma och dom hade hemma och fick mig 200 kronor i alla fall. Det va helt perfekt.
Behöver verkligen varenda öre jag kan få så jag gör i stort sett vad som helst för pengar utan att knulla till mig dom.

Men nu orkar jag inte skriva mer.
Ska plocka ner mina saker och börja göra mig redo inför resan.

Förresten..
Något eget, något mäktigt, något underbart.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0