Flyttar till Enköping!

Imorgon efter lunch flyttar jag in till Enköping.
Det ska bli sjukt jävla skönt, men samtidigt lite ensamt.
Är jätte pirrigt hur jag ska klara det.
Men det ska säkert gå bra. Ska göra allt jag kan för att hålla mig drogfri och nykter

Jadu, annars idag har det inte hänt någonting.
Jag har sovit bort hela dagen.
Men det är rätt skönt.
Vaknade med en sju helsikes huvudvärk vilket va mindre kul.
Det blir bara att packa idag faktiskt sen börja kolla på sista säsongen av OZ.

Ville bara skriva ett litet inlägg så ni vet vad som händer i mitt liv.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Mezza

hejhej :)

hittade tilldin blogg via en annan blogg osv.

Iallafall.. gillar det jag läser och kommer garanterat att fortsätta läsa!

Har gått igenom en del jag med (finns att läsa på min blogg) och jag tycker verkligen att du gör ett bra jobb!

Varma kramar!

Mezza

2009-11-07 @ 22:20:35
URL: http://mezzas.blogg.se/
Postat av: Mezza

hejhej!

hittade din blogg...och tyckerbden är väldigt bra! Du hamnar definitivt både bland favoriterna och på bloglovin! Har själv historia av mmissbruk, beh.hem och psyk (kolla gärna in hos mig). Du kämpar på kanon!

Varma kramar!

Mezza

2009-11-08 @ 09:04:54
URL: http://mezzas.blogg.se/
Postat av: Mezza

läser o läser..fastnar i din blogg.

vad har du för diagnoser föresten?

Hoppas flytten går BRA idag!

kram

2009-11-08 @ 13:46:01
URL: http://mezzas.blogg.se/
Postat av: J

Lycka till med det nya livet! Själv styr jag käpprätt åt helvetet. Mvh

2009-11-10 @ 12:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0