Skriver ifrån 2an.

Ligger i sängen. Mina två tidigare rumskamrater har flyttat vidare idag. Den ena hem och den andra till alkoholisthemmet videhus. Fick in en ny äldre dam. Lugn och trevlig. Gillar korsord lika mycket som ja, vilket är kul. Man måste fördriva dom 3 kommande veckorna med något. Tack Johanna för att du tror på mig. :) Jag är ju faktiskt modig och berättar om vad jag gör och om saker och ting. Och gömmer mig inte bakom ett anonymt namn! Men jag fixar detta nu när jag ska iväg till ett av dom bättre hemmen enligt många socialsekreterare. Enköping är långt, men det hindrar ingenting. Omväxling förnöjer. Hoppas Niklas nu oxå får mer frihet snart oxå efter resan han va med på. Älskar honom mest! Nej, jag är lite luddig i skallen av min medicin så jag ska sova nu. Uppdaterar mer imorgon. God natt

Kommentarer
Postat av: Emmelie

alex jag tror med på dig.. glöm inte de.

2009-05-09 @ 07:37:38
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är BÄST!

Glöm inte det!

2009-05-09 @ 11:09:58
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0