Lever mitt liv så gott det går!

Jag sitter här på avdelning 2. Jag trivs här men dagarna är sjukt sega. Igår kom dock en gammal vän till mig ifrån Alingsås in hit. Vilket gjorde det lite roligare. Sen har vi ju han som åkte upp på 4an. Dock kan vi endast ses när det är rök pauser. Så får man liksom hoppas på att vi springer på varandra. Annars lever jag mitt liv så gott det går här inne. Fullt medicinerad. Vilket är bra iofs. 16 tabletter om dagen. Herre min skapare! Nä, men så är det att vara bipolär, ha ett släng av borderline å va lite lagomt schizo. Plus den jävla ångest man får av det och sömnproblem som oxå har skapats av dessa helvetes diagnoser. Så jag får tacka och ta emot mina mediciner bara. Jag kan ju va lite konstig annars. Haha. Jag är ju omringad av underbara människor här, och roliga! Skulle bara säga det. Niklas, love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bipolär? Hahaha ja det förklarar vf du e på så många olika ställen hahaha ena dagen bor du i skåne andra e du i borås hahaha du är riktigt rolig hahaha

2009-05-12 @ 17:20:01
Postat av: Älvan

Jag va för jävla rolig den tiden. Men du måste ju vara en feg jävel som inte ens kan skriva vem du är. Antar att du inte kommit längre i livet än vad du va det här datumet. Men vet du, jag lyckades!

2012-02-07 @ 21:07:46
URL: http://dubbeldiagnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0