Info om alla saker som händer nu.

Jag är kvar här på psyk i exakt 7 dagar imorgon, alltså en vecka. Fatta den! Delar rum med en söt tjej här nu. Bästa rumskompisen sedan jag kom hit. Jag skriver nu när jag börjar bli lite små flummig av natt medicinen. Lyssnar på svensk reggae propaganda musik, alltså kapten röd. Sov hos mamma i Söndags. Det gick bra och vi åkte vid 8 hemifrån till tåget där vi mötte min soc. Sen satt vi på tåget iväg upp emot Enköping. Behandlingshemmet verkade faktiskt jätte bra. Men jag skriver mer om det när jag väl är där. Systra mi flyttade hit till min avdelning och det känns underbart att vara i hennes närvaro. Sofia, jag älskar dig. Nej, men jag skriver imorgon när jag inte är sänkt av tabletterna. Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0