Utflykter!

Det är natten och jag kan verkligen inte sova.
Pratat i telefon med älsklingen i en timma typ.
Skrivit med Koffe på msn också.

Idag har det vart våffeldagen så min syster hade gjort våfflor när jag kom hem.
Jobbade till 16, sen åkte jag till Nicke.
Vi köpte glass, sen åt vi lite mat.
Efter det inte på rummet och jag tvärslocknade i sängen.
Sov till 19 typ sen va det bara att gå upp och dra sig mot Alingsås.

Kom till Alingsås, åkte bil med mammsen en stund sen va det inte så mycket mer med det.
Hem och kolla tv och chilla.
Sen fastnade jag här.

Ska faktiskt sova nu för jag ska upp om några timmar.
Gå till mitt jobb och ha ännu en vanlig skön Svensson dag. :)

Hörde av N idag också.
Han levde i vilket fall. Good good.

Älskar Niklas Andreasson mest av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0