Fredag och det är vi mot alla odds!

Jag tänker om fort.
Det gör jag.

Ingenting ska fan få förstöra.
Pepp-musik och underbara vänner.
Good damn va jag älskar er!
Bara så ni vet.
Utan er så hade jag gått under.

Allting handlar om avundsjuka.
Att jag vågar leva mitt liv.
Jag har gjort saker ni bara kan drömma om.

Hm, det som jag däremot inte har gjort är att sälja mig.
Varken för droger eller pengar.
Inte gjort för något alls.
Jag gillar att knulla, men det är med killarna jag har vart/är tillsammans med.
Kan för fan räkna mina One-Night-Stands på mina fingrar.
Det ni.
Så jag är ingen hora på något sätt.
Kul att ni tycker det måste jag säga.
Slå upp det i en ordbok för ni har jävligt dålig fantasi era jävla pissluder.^^
Och är jag en nolla för att jag har ett liv och lever det?
Ni kan ju sitta där hemma i era mögliga soffor, dricka era 3,5or och spela bingolotto med mamma. ;)
Och om jag nu är så värdelös och allt det ni påstår, varför då ödsla eran dyrbara tid på mig?
Då kan jag ju inte vara värd det egentligen.
Erkänn, ni Älskar mig?!

Jag har i alla fall roligt!

12stegs behandlingen får vänta för det är 3 månader kvar tills nästa grupp börjar och jag missade starten på denna.
Och jag ska vara ärlig, det va pga att jag inte höll mig drogfri.
Jag kämpar fortfarande emot att droga ner mig.
Om andra ord så hade inte ett 12stegs program vara min utväg just nu då jag känner att jag tror inte jag hade klarat hela behandlingen ändå.
Men jag är inte som förr.
Springer inte runt ute och knarkar och lever rövare på samma sätt.
Chillar och tar det mest i min egen närvaro nu och låter det inte gå ut över andra.
Så är det med det.
För något måtta på hur man lever får man faktiskt ha.
Varesig man är missbrukare eller inte.
Och jag står även för vad jag är.
Lever inte i förnekelse.
Acceptera vad man gör är ett jävla stor steg framåt.

Annars idag är det ju Fredag.
Jag ska till Älsklingen och spendera min helg ihop med honom.
Finns inget bättre.
En sorts fristad när man är med honom.
Där finns inte mycket som kommer åt mig.
Inget kan direkt trycka ner mig.
Kan släppa allt och bara känna mig älskad.
Villkorslös kärlek i högsta grad.
Och jag som inte trodde den kunde vara så bra.
Niklas, du betyder verkligen allt för mig.
Som du själv sa.
Ingenting ska få komma i mellan oss.
Du och jag emot allt och alla.

Annars är jag förresten hemma idag.
Morsan åkte på affärsresa till Portugal i morse så jag fick en dag ledig.
Skönt skönt.
Finklädd idag till och med.
Det är inte varje dag. :)

Men nu ska jag pilla i mig något att äta och vänta på att Prinsen ringer.

Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha du har knullat mera en så de vet vi alla ...

för det andra har jag en HELT NY SOFFA spelar inte bingo hatar de...

Kallar du det leva ditt liv? aa för det e ju verkligen att leva när man sitter med en nål i armen och riskerar att bli sjuk.... det är äckligt inte att leva det är inte helller ett liv att äta piller för att orka med dagen lilla gumman??? kan inte förstå hur du kan kalla det liv????!

Det märks vilken kass verklighetuppfattning du har??? hur messt up e du igentligen?? hahaha LIV??? Jag kan inte sluta skratta LIV??? HAHAHAHAHA

2009-03-27 @ 12:05:59
Postat av: Anonym

Det kommer inte dröja länge till innan du är ensam igen.. Ingen vill ha en så sjuk människa som dig i sitt liv en längre tid.. Använda och sen kasta bort.. ;)

2009-03-27 @ 16:24:19
Postat av: sarah soligberg

alex, kolla upp ip nummret!

2009-03-30 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0