Nya tag till ett bättre liv..

Vaknade 11:19 idag.
Hade fått tråkiga mess på mobilen, men så kan det vara ibland.
Folk säger en sak men menar egentligen en annan.
Visst, sådan har jag också varit men det funkar inte riktigt så för mig längre heller eftersom jag har så mycket med mig själv att fixa i ordning nu.

Denna veckan blir lite att göra också.
I Måndags va det lugnt.
Åkte till Nicke på eftermiddagen och sov där.
Hade spytt ner halva sängen hemma hos Jocke natten tills då dock.
Haha, lite illa sådär.
Låg vaken med Niklas typ hela natten.
Mys å sex, ja det va det.
Älskar verkligen att bara ligga sådär med han egentligen.
Sen åkte jag till Alingsås vid 8 på morgonen dagen efter och blev upp plockad av min morbror Tony och lillebrorsan på stationen för vi skulle vidare till Borås.
Träffa min kurator Kiaberoendeenheten.
Det va rätt givande.
Å jag kommer att få börja med medicineringen från början med upptrappningar och sånt.
Vilket är bra det.

Ska iväg dit på fredag igen och ta startprover för Hepatit, HIV och mer levervärden.
Om det visar sig att jag inte har åkt på hepatit så vaccinerar dom mig gratis emot det eftersom jag är inräknad i en riskgrupp med tanken på att jag är sprutnarkoman.
Så ska jag dit tidigt på tisdag och göra ASI.
Va ju 2 år sedan jag gjorde min förra sån.
Så det kommer att bli en del åkande fram och tillbaks dit under dom dagarna jag inte är på 12steget.
Blodprover en gång i månaden och urinprover 3 gånger i veckan.
Antabuskur under tiden som jag går på 12 steget är också något dom har pratat om.
Fast det hoppas jag fan inte på.
Tycker det räcker med Campralen som jag äter emot alkoholsuget.

Ja, vi får la se vart det här leder.
Älsklingen kommer i helgen.
Det blir förbannat skönt.
Och vi får se vad som bjuds.
Badkar är ett måste i alla fall.^^
Och vi lär märka om det blir lugnt eller fest.
Känner att jag börjar bli lite smått sjuk.
Å så ska jag kolla ifall det kanske finns annat folk som vill ses till helgen.
Eventuellt Emelie å Hampus.
Eller kanske kolla vad Bönan, sötungen å hennes karl där hemma har för sig?! :)

Nej, men jag skriver lite mer kul när jag har annat att skriva.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

jag ses gärna=)

2009-03-11 @ 14:09:29
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0