En lyckad dag.

Trots att jag inte har träffat Nicke mer än lite i morses idag har det varit en jävligt bra dag.
Bättre än på länge.
Va ju på 12 steget tidigare vilket jag nämnde förut.
Sen kom jag hem.
Lagade lite käk och sånt.
Sen skrev Emmelie på msn och frågade om jag ville ut och gå med henne och Ebba.
Vilket jag absolut inte tackade nej till.
Så då fick jag slänga i mig maten lite snabbt.
Vi tog en promenad på lite mer än 1 timma.
Skönt med lite luft och inte bara sitta här hemma framför datorn och uggla vilket det brukar bli för det mesta när jag är här hemma i Alingsås.
Sen följde jag med flickorna hem i några timmar.
Käkade lite mat och bar runt på lillskruttan en stund.
Och så stannade jag tills unga mödrar va slut vid 19.

Efter det gick jag bara hem.
Dock inte pratat direkt mycket med Niklas alls idag. :(
Men så kan det vara ibland också.
Blev ett långt samtal med Moa och David vilket inte är allt för ofta.
Blir la när vi äter typ och sådär när vi sitter ihop så stannar la vi på plats ett bra tag efteråt.
Det är rätt kul faktiskt.
Sen efter att jag suttit och pratat med dom så gick jag in på mitt rum.
Och nu är klockan redan kvällen så jag funderar på att lägga mig i sängen och kolla på 2 och ½ men.
Får vi se om jag sätter mig mer här idag.
Tror faktiskt inte det.

Imorgon blir det att promenera med Emmelie igen.
Sen ska jag till Nicke på eftermiddagen och vara där en stund. :)

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

alltid trevligt med sällskap

2009-03-04 @ 07:26:52
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: psykos

hej nja bara http://fotografiochmusik.blogg.se/ och hon har låst blogg och jag minns inte lösen.. kram

annars kan du alltid fråga psykbryt.com

2009-03-05 @ 01:57:35
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0