En framtid!

Har haft en helt jävla underbar helg.
Vart med Nicke sedan i fredags och bara haft det mys.

Fredagen:
Åkte med 16:30 tåget till Gbg.
Mötte älsklingen inne i stan lite efter att mitt tåg kommit in på centralen.
Efter det gick vi lite inne i stan.
Ordnade lite saker bara.
Sen åkte vi hem till Nickes kompis.
Där satt det en knasig tjej.
Haha...det va typ det.
Vi va la där i någon timma kanske, eller två.
Sedan skulle vi med han D och hon S till stan.
Åkte till Järntorget en snabbis och sedan stack jag och Nicke in till stan igen.
Visste inte riktigt vad vi skulle göra där så vi stack till hans behandlingshem igen.
Märkte på vägen tillbaks att vi glömt en sak hos D så jag vart lite små sur över det, eller rättare sagt jävligt grinig.
Så kan det va.
Gick och la oss nästan direkt när vi kom dit faktiskt och somnade jävligt fort gjorde jag också.
Vaknade mitt i natten av den sjukaste drömmen jag någonsin haft.
Väckte Nicke och sa till honom att vi ALDRIG(!!!) ska åka till sthlm.
Vart helt skärrad av drömmen och vaknade med panik.
Visste inte riktigt vart jag va eller om drömmen va sann eller inte.
Sen somnade jag om när han lovat mig att vi inte skulle åka till sthlm.

Lördagen:
Vi gick upp före alla andra.
Nicke fixade iordning frukosten och grejer när jag va och gjorde mig i ordning.
Sedan satte vi oss och käkade och då kom personalen upp.
Efter det tog vi det lite lugnt.
Fnittrade lite och hade det mys, gick till Bengans och jag fick köpt mig 7 nya cd-skivor.
Dags att börja samla igen då mina blivit "stulna" som Martin säger, så det blev sådana som jag aldrig någonsin haft.
Åkte in med vagnen och  och mötte först T.
Sedan åkte vi in till stan och gick vidare till lilla bommen och mötte Ti.
Haha, Ti dom va snorfull och hade med sig någon bängalo brud.^^
Efter det stack vi iväg och satte oss i parken och bara njöt av solen jag och Nicke.
Hade sjukt dålig balans av någon konstig anledning, men så kan det ju också vara ibland.
Sen åkte vi tillbaks till hemmet igen och gjorde inte så jätte mycket.
Eller vi käkade och chillade mest.
Hängde ihop med J rätt mycket.
Va nere och hyrde film som vi skulle kollat på med personalen men den va så jävla sjukt dålig så vi skippade den efter bara en liten stund.
Gick in på J's rum och rökte vattenpipa, tobak med körsbärs smak var det också.
Smakade inte så mycket till en början, mest te tyckte jag.
Så spelade vi Shark Tales på tvspel också. (barnspel)
Jag tyckte iofs det var på tok för krångligt för mig.. Haha.
Efter det gick vi in och la oss och sov.

Idag vaknade vi sent.
Blev lite fundersam när jag tittade på mina mobiler och den ena stod på 11:37 och den andra på 10:37.
Kom då på att det hade gått över till sommartid och min nyaste mobil (c905) har jag ställt in så att den ställer om sig automatiskt.
Om andra ord får man nu sova en hel timma längre!
Sen gick vi upp och duschade och sånt dära.
Åt frukost och lyssnade musik och sånt.
Sedan skulle vi iväg och hämta Nuuno, Nickes son för er som är nya här i bloggen.
Stack iväg och gjorde detta.
Jobbigt nog var det jävla spårvägs arbete så inga vagnar gick till redbergsplatsen utan vi fick ta en jävla ersättningsbuss istället.
Krångel krångel.
Men men, vi va där i tid och hämtade sötungen.
Kollade lite på A's lägenhet också.
Va första gången jag sa hej till henne.
Sen åkte vi in till Heden och mötte Ti.
Dom stod där och pratade i evigheter då lillkillen hade somnat i vagnen.
Själv så satt jag och va mest uttråkad och va nära att av tristess där ett tag.
Tur att man har vänner som messar och tid och otid för då får man alltid något att göra.
Pratade lite med N, Johannes och Bönan i telefonen.
Johan ska ju med mig på Onsdag till Mia och tatuera sig och jag ska fixa min tatto lite granna.
Göra bokstäverna fetare och så.

Sen gick vi i alla fall vidare ifrån Heden till Trädgårdsföreningen.
Nicke lekte lite med Nuuno i sandlådan och jag stod och pratade med Ti och betraktade dom där två när dom gick mellan rutschkanorna.
Efter det drog vi vidare till Slottsskogen istället och skulle gått på museum.
Men det va stängt så vi gick till lekplatsen där också och dom lekte lite till.
Jag och Ti satt på en bänk och pratade allmänt.
Tills det blev så sjukt kallt så man inte riktigt kunde sitta still på den där bänken.
Och ganska snart skulle vi åka och lämna tillbaks lillkillen till hans mamma så då behövde vi inte sitta kvar där och frysa längre.
Efter vi lämnat av han hemma hos henne så tog vi buss och vagn in till stan där vi skildes ifrån Ti.
Tog vagnen till hemmet.
Käkade lite sen va det dags för städning.
Haha, och jag fick städuppgifter idag till och med.
Aja roligare än att sitta och titta på iofs.
Så jag fick ta tvätt/duschrummet.
Och jag är jävligt noga när det väl är så att jag har ork att städa så jag pillade och hade mig där inne bland tvättmaskiner och grejer.
Personalen sa att det inte brukade va så rent när killarna städade där inne så jag fick beröm.
Haha, mallgroda nr 1.
Nej, men kul om man kan göra något bra någon gång i alla fall.
Börjat engagera mig lite mer där nu och är jävligt mycket mer social och så än vad jag har vart där annars.
Och det hoppas jag att dom är nöjda med.
Personalen och dom andra som bor där.
Sen skulle jag åka hem.
Hade ett samtal med Nicke om vad jag och min syster skrivit om på telefonen innan jag åkte hem också.
Eller det började lite snabbt vid matbordet för han hade ju inga problem med att gissa vad det hade med att göra.
Vilket jag trodde han ALDRIG skulle göra.
Ack så fel man kan ha!
Så vi pratade om det.
Och jag har ju verkligen tänkt igenom det här flera gånger.
Så nu fick han veta vad jag tyckte och tänkte om vårat förhållande och sånt som hör ett förhållande till.
Trodde inte alls det skulle vara såpass mycket respons tillbaks, men även där hade jag fel.
Bara positivt, om han nu inte ändrar sig om några dagar eller någon annan dag nu i framtiden.
Eller bara ljög om saken.
Sen åkte jag hem och har inte gjort mycket mer än att städat och sagt hej till mamma som kom hem ifrån Portugal.

Nej, fan.
Nu är klockan typ 4 och jag ska upp om mindre än 2 timmar.
Puss å kram på er!

Till Anonym/a:
Herregud, våga stå för vad ni tycker och skriv era namn annars så väx upp för helvete.
För eran upplysnings skull lever jag mitt liv nu JA!
Jag använder näst intill inga droger alls längre, kan räkna på en hand sedan 8 januari.
Har inte använt en spruta sedan i början av Januari.
Och säg till ALLA andra som äter mediciner för att klara av att leva ett normalt och fungerande liv att det inte är ett liv, era jävla missanpassade nötter.
Det har ni inte tänkt på va, att det är fler än jag som äter mediciner för att bra och få en stabil vardag? Förmodligen även folk runt omkring er också.
Tro inte längre att ni kan trycka ner mig.
För saken är den att jag vet att jag är så sjukt mycket  starkare och mognare än er.
Jag behöver inte skriva massa elakheter till andra och försöka få någon att må kasst bara för att själva må bra.
Har aldrig behövt heller. och då tycker jag att sådant är pinsamt.
Och jag klarar mig utan dubbelmoral, tack och lov!
Plus att jag hade inte ens kunnat med att godkänna era patetiska jävla kommentarer om jag blivit lite ledsen i ögat över det.
Så försök med någon annan för här kommer ni ingen vart.
Peace Out to you fuckers!^^

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Skit i idioterna som väljer komentera annonymt. fega jävlar e dom!

Hör du av dig ikväll eller så du o Johan kan ta sällskap imon? Puss

2009-03-31 @ 12:06:33
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0