Älska livet!

Det är natten, jag har svårt att sova.
Ovanligt?
Och jag som ska till min ekonomigrej på soc imorgon kvart över 11.
Illa, illa.
Men det får liksom gå.
Jag kan ju alltid gå och lägga mig i någon timma efteråt om jag skulle vara för trött.

Myspys helg som vanligt, skrev jag ju i förra bloggen.
Vill ha mer myspys nu dock.
Men jag får klara mig för jag ser ju älsklingen imorgon.

Sitter och lyssnar Latin Kings.
Och gud va mycket minnen som kommer upp.

Sådana dära härliga minnen.
Jag bara älskar det.
Och jag tänker faktiskt älska livet precis som jag gjorde då.
När man va 15 år och allting va ändå på topp ett bra tag där.
Lycklig som fan och hade inte allt men mycket.
Precis samma har jag nu.
Sjukt bra.

Va hemma hos Emmelie & Ebba en stund tidigare idag.
Det va allt mysigt.
Bönans syster Della va där också.
Ska allt försöka lägga ner lite mer tid på att åka förbi dom där.
Finns inget bättre sällskap.

Nä, ska lägga mig i sängen och läsa lite.
Kanske kolla på 2 ½ men också.
Alltid skoj.

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

bajsbarn du skickade aldrig sms igår.. så hur gick de? ELler tar du de idag ? köp ett o kom förbi kl tre o gör de här :D

2009-03-02 @ 08:01:38
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0