En helt strålande dag på Grönan!

Idag gick jag upp vid 9 eller något.
För idag skulle vi till Gröna Lund.
Nästan alla på behandlingshemmet här följde med.
En av tjejerna som vart här i en vecka drygt stack dock så henne ser vi inte mer utan det blir nog tillbaks till hennes LVM-hem.
Så jag ska imorgon fråga personalen ifall jag får ta hennes rum ute i huset utanför.
Personalfritt, större och helt enkelt bättre.

Ja, men i alla fall.
Jag gick med Robin för det mesta.
Vi satte oss nere vid vattnet på en bäck och åt glass och hade ett givande samtal.
Han är helt underbar den människan.
Fattar inte hur en person med sådan bakgrund kan ha ett så stort hjärta.
Det är mycket jag tänker när jag tittar på honom.
Och det är bra.
Vi mår bra i varandras sällskap och vi litar jävligt mycket på varandra.

Efter det gick vi och åkte lite mer personalen och dom två som va kvar som hade "tvång" att gå med personal.
Joel och Johannes heter grabbarna.
Trevliga på alla sätt båda två.

Åkte massa sjuka grejer.
TILT va det värsta kan jag säga.
Och inte långt efter kom Insane.
Lurade upp min kontaktperson i den och det va för jävla roligt.
Ingela är en bra personal.
Men vi va runt där och så i många timmar idag.
Sedan så åkte vi hem vid 18.

Längtade tillbaks lite till Andreas.
Hans närvaro är helt sjuk.
Om det bara fanns flera människor i världen som honom hade det fan vart ett paradis.
Så sjukt rik är man om man har en sådan vän.
Jag gillar honom massor och han kan man prata om allt med.
Man behöver inte skämmas eller gömma något för honom.
Som en storebror som man aldrig hade.

Annars under dessa dagar som gått har inte mycket hänt.
Jag har tränat varje dag.
Bodypump i Söndags & Måndags.
Ett halvt spinningpass i Tisdags sedan gick jag och Malin på bandet istället i nästan 40 minuter.
Idag va det ju Grönan men sedan när jag kom hem så gick jag ner i källaren och gick/joggade på bandet.
Skönt skönt.
Ska göra hundra situps och 30 armhävningar innan jag somnar i alla fall.
Och upp klockan 7 imorgon och gå spåret.

Fan jag är sjukt hurtig och skrämmande motiverad!
Och blev ännu mer motiverad när folk ger mig komplimanger hela tiden.
Vilket jag inte är van vid och blir tok generad av.
Men först så sa Andreas att jag är grym på att fota.
Han hade kollat lite av bilderna som jag tagit.
Och sedan säger våran manliga natt personal att jag ser väldigt fin ut idag.
Plus att jag fick reda på av en idag att han tycker om mig.
Goodie!!

Nej, men nu ska jag sova.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0