Fortsätt kämpa!

Har precis vart på ett Body Pump pass.
Vågade mig inte på båda två idag.
Men nu efteråt känner jag att jag faktiskt hade klarat båda två.
Nästa Söndag smäller det och blir två.

Jag undrar dock hur det kommer att bli med träningsresor nu när det är strejk och allt.
Fan om jag inte får åka och träna.
Det skulle vara sjukt i så fall.
För det är ju verkligen det enda jag har här.

Ska både få fram muskler och konditionen.
Måste måste.
Har faktiskt frågat Bella om kostråd.
Så jag hoppas att hon kan skriva ihop något åt mig.

Detta ska bli bra.
Och jag fortsätter att kämpa för drogfriheten.
Denna dagen har vart bra tills jag fick en kommentar på bilddagboken.
En stor saknad kom fram.
Jag fällde en tår och lite till alldeles nyss.
Ska hoppa in i dushen för att få bort allt.

Nej, nu måste jag sluta.

Quit!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är det för strejk?

2009-07-21 @ 09:50:26
URL: http://sannarosvall.blogg.se/
Postat av: e

du verkar vara stark, du kommer klara detta! :) lycka till!

2009-07-21 @ 11:16:22
URL: http://eemmyy.blogg.se/
Postat av: Stina

Gillar dig..!



Känner dig inte!



Hitta hit av en slump!



Jag skulle kunna vara din Mamma (47 år)



Blir berörd



Kämpa



Jag tror på dig <3



**KRAM**

2009-07-21 @ 19:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0