Familjen kommer och hälsar på i helgen!!!

Jag går runt och är som ett litet barn som längtar till julafton.
Har saknat dom så sjukt mycket.
Inte träffat dom på över en månad.
Dom som kommer är mamma, Moa, Linus, David, Mormor & Morfar.
Vi som får plats i besökslägenheten ska vara där och dom andra ska la bo på hotell eller något antar jag.
Helt underbart!!

Och då kommer jag nog få en massa nya saker.
Det tackar man aldrig nej till.
Ska försöka få dom att åkta till IKEA.
Så blir det nog Sthlm.
Åhh, jag vill nu!
Men det är bara denna kvällen och sedan imorgon kvar sen så är dom här på förmiddagen på fredag.
Jippie!!

Och sen att ha flyttat ut hit till "Lilla Huset" känns jävligt bra.
Här är ingen personal och springer.
Jag kommer överens med alla.
Bor vägg i vägg med Robin.
Stooort rum som farao.
Ni som följer mig på bilddagboken kommer snart att få se bilder.
DubbelDiagnos heter jag där om någon är intresserad.

Börjat få det rätt mysigt.
Fixade hit två mattor igår.
Satte upp så jag har två gardiner.
Både rosa och blåa.
Ordnade så jag har ett blått överkast till sängen.
Och så har jag ju ställt iordning mina grejer.
Känns väldigt mitt faktiskt.
Lycklig är jag.

Nu har jag tappat räkningen på hur länge jag har vart drogfri, men jag tror att det är 66 dagar idag.
Jaoo.

Men nu ska jag lägga mig i sängen, min nya och extremt stora säng, och vila fram tills kvällsmötet.

Peace Out Fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0