Vi kan göra allting bra tillsammans!

Helgen har varit helt supermys!
Har sovit hos Nicke både Fredag och Lördag.
För ovanlighetens skull!

Fredagen va la lite krånlig sådär iofs.
Bråkade med Niklas, hade la inte ett jättebråk.
Det va mer tjiv om annat.
Men det gick över efter att jag stängt av telefonerna i några sekunder och hunnit ändra mig fram och tillbaks om jag skulle åka dit eller inte.
Men efter att jag pratat med honom så åkte jag dit ändå.
Svårt att vara arg på honom en längre stund.
Han hade haft en jävligt dålig dag och grejer och det får ju jag förstå lite av också.
Men jag va la där runt halv 9 tror jag.
Vi låg mest inne på rummet.
La oss i sängen tidigt och bara myste och pratade som vanligt.
Älskar verkligen att bara ligga sådär i sängen och mysa och diskutera saker.
Lära känna varandra innan och utan.
Seriösa som vi är. :D

Somnade sent som satan i alla fall.
Låg och yrade som två puckon i typ 1.5 timma innan det blev kladd och så kan ni ju själva lista ut resten.
Sen va det bara sovmedicin och försöka att somna igen.
Vilket vi gjorde.

Lördagen gick vi upp.
Käkade frukost och hoppade sedan ner i sängen igen.
Vaknade inte för ens personalen knackade på dörren och sa att det va mat.
Och då va klockan till bådas stora förvåning 14:34.
Helt sjuk va mycket vi sov den dagen.

Jag va hemma en stund på kvällen och käkade några pizza bitar och lite sallad och hämtade några sladdar.
Sen åkte jag tillbaks.
Hos Nicke gick vi och la oss tidigt också.
Vi stängde la av tvn någon gång runt 00.

Idag gick vi upp innan 11.
Har tagit det lugnt mesta delen av dagen.
Vi åkte och hämtade hans son av hans syster.
Sen åkte vi och lämnade honom hos mamman och sedan åkte vi tillbaks.
Det är la det vi har gjort idag.

Han åkte och tränade med personalen samtidigt som jag åkte hem.
Så han har ändå fått lite mer gjort än jag.

Usch, måste bara säga det att jag har ett sånt sjukt jävla illamående som har suttit i flera dagar nu.
Det är fan inte kul.
Satt halva tågresan till gbg inlåst på toaletten för att jag trodde att jag skulle spy.
Illamående och yr typ hela tiden.

Ähh, blev bara en sån där skriva av sig blogg nu.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

E de abstinensen eller e du gravid? :O puss

2009-02-23 @ 11:02:22
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0